Yayınlar & Eserler

Makaleler 89
Tümü (89)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (13)
TRDizin (32)
Diğer Yayınlar (48)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 49

1. TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ 5. SINIF FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARINDAKİ ETKİNLİKLERİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ BAĞLAMINDA UYGULANABİLİRLİĞİ

13. ULUSLARARASI NEW YORK SOSYAL, BEŞERİ, İDARİ VE EĞİTİM BİLİMLERİNDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 12 Temmuz 2025, cilt.1, ss.71-93, (Tam Metin Bildiri)

2. Classroom Teachers' Risk Taking and Decision-Making Skills

Optimum Science Konferans (OPSCON), Amasya, Türkiye, 14 - 15 Aralık 2024, cilt.1, sa.1, ss.183-188, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

3. MatSor: Sorgulama Temelli Etkinlik Geliştirme Kampı Projesinin Değerlendirilmesi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 3 - 07 Eylül 2024, cilt.1, ss.706-707, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

5. Comparison of the 2018 Primary School Science Course Curriculum and the 2024 Türkiye Century Education Model Draft Science Curriculum

International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies, Batumi, Gürcistan, 30 Mayıs 2024, ss.359-360, (Özet Bildiri)

6. Kara Delik Kavramına İlişkin Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Algıları

International EJER Congress 2023, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

7. Eğitim Niteliğinin Artırılmasında Öğretmenlerin Kendi EğitimYaklaşımlarının (Key) Belirlenmesi

1st International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2022, cilt.1, ss.98-99, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

8. Determining Teachers' Own Educational Approaches (Key) In Improvement of Educational Quality

1st International Conference on Innovative Academic Studies ICIAS 2022, Konya, Türkiye, 10 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

9. 2013-2020 Yılları Arasında Eğitim Alanında Yapılan Dijital Hikaye İle İlgili Çalışmaların Betimsel İçerik Analizi İle İncelenmesi

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, cilt.1, ss.49-68, (Tam Metin Bildiri)

10. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Girişimcilik Potansiyellerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi

VIII. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

11. Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Tutumları ile Okuma Alışkanlıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, cilt.1, ss.489-490, (Özet Bildiri)

12. Views of the master and phd students about the project preparation course in the field of educational sciences

International Symposium on Business, Economics, and education, ISBE, Ankara, Türkiye, 07 Nisan 2021, cilt.1, ss.126, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

13. Determining teacher qualifications from the perspective of stakeholders

International Symposium on Business, Economics & Education, Ankara, Türkiye, 07 Nisan 2021, cilt.1, ss.127-128, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

14. Eğitim Bilimleri Alanında Lisansüstü Eğitim Gören Öğrenciler İçin Proje Hazırlama Kursu Proje Değerlendirmesi

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 28 Ekim 2019, cilt.1, ss.160, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

15. Girişimcilik Temalı Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Projesinin Öğrencilerin Fen Tabanlı Girişimcilik Eğilimleri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, cilt.1, ss.63-71, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

16. Girişimcilik Eğitimi Alan Öğrencilerin Zihinsel Risk Alma Becerileri Üzerine Bir Araştırma

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 Ekim 2019, cilt.1, ss.209-215, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

17. Sınıf dışı bütünleşik mühendislik tasarım ve girişimcilik etkinliklerinin öğrenci ürünlerine etkisi

International STEM Education Conference, İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Haziran 2019, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

18. Fen öğrenmede zihinsel risk alma ve yordayıcıları ile girişimcilik becerilerinin ölçülmesi.

12th International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.210, (Tam Metin Bildiri)

19. Üniversite Öğrencilerinin Bireysel Girişimcilik Algılarını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi

VIII. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

20. Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimi

VIII. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Science Laboratory Perceptions of Pre-Service Science Teachers: A Word Association Study

1.International Symposium on ContemporaryEducation and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

22. Güncel Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Önceki Programlarla Karşılaştırmalı Analizi

1st International Contemporary Education and Social Sciences Symposium, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

23. Güncel Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Temel Özelliklerinin Analizi

1st International Contemporary Education and Social Sciences Symposium, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

24. DETERMINING THE SCIENCE TEACHER CANDIDATES' NATURE OF SCIENCE BELIE

1.International Symposium on ContemporaryEducation and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, cilt.1, ss.187-188, (Özet Bildiri)

25. Comparison of Critical Thinking Skill Level of Science and Primary School Preservice Teachers

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.592, (Tam Metin Bildiri)

26. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası İnanışlarının Belirlenmesi

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 22 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

27. Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Laboratuvarı Algılarına Yönelik Bir Kelime İlişkilendirme Çalışması

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 22 - 25 Kasım 2018, cilt.1, ss.187, (Tam Metin Bildiri)

28. Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Fen Başarı, Kaygı ve Tutum Düzeylerine Etkisi

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER), Amasya, Türkiye, 08 Eylül 2018, cilt.1, ss.593-594, (Tam Metin Bildiri)

29. Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Fen Başarı, Kaygı ve Tutum Düzeylerine Etkisi

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER, Amasya, Türkiye, 06 Eylül 2018, cilt.1, ss.817-827, (Tam Metin Bildiri)

30. Öğretmenlerin Gözünden Eğitimde Yenilik ve İnovasyon Kavramlarına Bir Bakış: Metafor Analizi, An Investigation of Novelty and Innovation Concepts in Education from Perspectives of Teachers: A Metaphor Analysis

17th Primary Teacher Education Symposium -17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.1, ss.969-970, (Özet Bildiri)

31. Ortaokul Öğrencilerin Liseye Geçiş Sınavına Yönelik Beklenti ve Görüşlerinin Belirlenmesi

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi UBEK-ISCE, International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.572, (Özet Bildiri)

32. Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Analizi

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK2018), 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

33. Ortaokul Öğrencilerinin Liseye Geçiş Sınavına Yönelik Beklenti ve Görüşlerinin Belirlenmesi

International Congress on Science and Education 2018, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.577, (Özet Bildiri)

34. Fen Bilimleri Öğretmen AdaylarınınÖğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum ve ÖzYeterlikİnanç Düzeylerinin İncelenmesi

XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

35. Project Consultancy Educatıon For Master And Phd Students In Educational Sciences Project Evaluation

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, XIV.ECSBS, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.248-249, (Özet Bildiri)

36. PROJECT CONSULTANCY EDUCATION FOR MASTER AND PHD STUDENTS IN EDUCATIONAL SCIENCES” PROJECT EVALUATION

XIV.European Conference on Social and Behavioral Sciences, XIV.ECSBS, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.248-249, (Özet Bildiri)

37. Eğitim bilimleri alanlarında lisansüstü öğrenim gören öğrenciler için proje danışmanlığı eğitimi proje değerlendirmesi

XIV.European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

38. The Assessment of Relatıonship Between the Self-Efficacy Perceptions and The Decisıon Making Skills of Secondary School Students

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

41. Yaratıcı drama etkinliklerin fen merak duygusu üzerindeki etkileri.

IV.İnternational Eurasian Educational Research Congress, “4. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi”, Değişen Zamanlar değişen ihtiyaçlar, e-eğitim, eşitlik, göç ve farklılıklar, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.867-868, (Özet Bildiri)

42. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUM VE ÖZ YETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Samsun, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.222, (Özet Bildiri)

43. The Relationship between Self Efficacy Levels for Learning Science and Intellectual Risk Taking Levels of Secondary School Students

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

44. Students Views Related To Achievement of Educational Aim of Instruction Via Creative Drama

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

45. Examining the Students Views About Creative Drama Activities Related to Scientific Research

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

46. Effect of 4E 5E and 7E learning models on the academic successes of the students in science education A meta analysis study

X. European Conference on Social and Behavioral Science, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016, cilt.1, ss.482-483, (Özet Bildiri)

47. The Relationship between students ıntellectual risk taking skills and metacognitive awareness and academic achievement

II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Amasya, Türkiye, 5 - 08 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

48. The relationship between students ıntellectual risk taking skills and ıntellectual motivational skills

II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Amasya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.205, (Özet Bildiri)
Kitaplar 10

2. Girişimci Düşünme Becerisi

Düşünme Becerileri ve Uygulama Örnekleri Kılavız Kitabı, Ekici, Gülay, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.293-331, 2023

3. Temel Eğitimde Girişimcilik Uygulamaları

Teoriden Uygulamaya Girişimcilik Eğitimi, Prof. Dr. Süleyman Yaman ve Doç. Dr. Harun Çelik, Editör, Basic Books, New York , Ankara, ss.155-208, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Okul Dışı Ortamlarda Girişimcilik Eğitimi ve Uygulamaları

TEORİDEN UYGULAMAYA GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ, Yaman, S., Çelik, H., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.275-292, 2022

5. Fen Eğitiminde Yaygın Kullanılan Öğrenme ve Öğretme Modelleri

Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri, Tekbıyık, Ahmet, Çakmakcı, Gültekin, Editör, Nobel Yauıncılık, Ankara, ss.17-39, 2018

6. Effects Of 4E, 5E and 7E Learning Methods On The Academic Success Levels Of Students:A Meta-Analysis Study

Recent Developments in Education, Mariateresa Gammone , Mehmet Ali Icbay , Hasan Arslan, Editör, International Association of Social ScienceResearch, www.e-bwn.com, ss.171-180, 2017

8. Karma yöntem araştırmalarında veri toplama stratejileri

Karma yöntem araştırmalarının temelleri, Dede, Yüksel; Demir, Selçuk Beşir, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.259-294, 2015

9. Karma yöntem araştırmalarında veri toplama

Karma yöntem araştırmaları Tasarımı ve yürütülmesi, Dede, Yüksel; Demir, B.S., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.183-216, 2014

10. Ölçme araçlarının temel özellikleri: Geçerlik, güvenrilik ve kullanışlılık

Eğitimde ölçme ve değerlendirme, Küçük, M, , Editör, Nobel Yayıncılık, ss.21-52, 2012
Metrikler

Yayın

154

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

12

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

57

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

117

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

654

H-İndeks (TrDizin)

13

Atıf (Sobiad)

950

H-İndeks (Sobiad)

15

Atıf (Diğer Toplam)

921

Proje

46

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

29
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları